ضمانت بازگشت محصول

آرامش خاطر و رضایت مندی مشتریان از خرید خود از مهمترین اولویت‌های فروشگاه اینترنتی شیک خونه می‌باشد. در همین راستا شیک خونه تمام تلاش خود را بکار گرفته تا اطلاعات دقیقی از محصولات در سایت قرار داده شود تا مشتریان بتوانند با آگاهی کامل اقدام به خرید نمایند. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، به دلایل مختلف قصد بازگشت و یا تعویض محصول خریداری شده را داشته باشند که در این راستا شیک خونه ضمانت بازگرداندن محصول را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.

دلایل بازگشت و یا تعویض محصول

  • اگر محصول دریافتی از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وب سایت مغایرت داشته باشد.
  • اگر محصول دریافتی با محصول سفارش داده شده مطابقت نداشته باشد.
  • اگر محصول دریافتی دارای نقص و ایراد، از جمله پارگی، زدگی، شکستگی و… باشد. در نظر داشته باشید که ایراد وارده بعلت استفاده نادرست از محصول جزو شرایط ذکر شده نمی باشد.
  • اگر محصول دریافتی خود را به هر دلیلی نمی‌پسندید.

نکته ۱: در هر یک از حالات فوق، لطفا حداکثر طی ۲۴ ساعت کاری پس از دریافت محصول، به خدمات پس از فروش شیک خونه اطلاع دهید. جهت ارتباط با خدمات پس از فروش شیک خونه میتوانید از طریق تماس تلفنی با شماره های ۰۱۷۳۳۵۸۸۷۴۱ و ۰۹۱۱۴۰۶۰۳۳۴، یا از طریق تلگرام، واتساپ یا پیج اینستاگرام shikkhooneh و یا از طریق ایمیل به آدرس info@shikkhooneh  اقدام فرمایید.

نکته ۲:  از ارسال محصول بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش شیک خونه  جداً خودداری نمایید.

شرایط ارسال محصولات مرجوعی

  • در زمان مرجوع کردن محصول خریداری شده، مطمئن شوید که محصول را در بسته بندی ویژه خود (همان گونه که دریافت کرده اید) قرار داده اید.
  • سلامت اتیکت محصول در زمان مرجوع کردن بسیار مهم است. قبل از ارجاع محصول خریداری شده، اتیکت باید سالم بوده و از محصول جدا نشده باشد.
  • ایراد ظاهری در محصول بوجود نیامده باشد و در حالت نو باقی مانده باشد.

کلیه موارد فوق باید به تایید کارشناس کنترل کیفیت و سلامت محصول در فروشگاه اینترنتی شیک خونه برسد و در صورت تایید محصول، قابلیت بازگشت و یا تعویض را خواهد داشت. بدیهی است عدم رعایت موارد فوق، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

هزینه ارسال

  • اگر ایراد ظاهری، وجود مغایرت با مشخصات یا آسیب دیدگی، به تایید کارشناسان خدمات پس از فروش شیک خونه برسد، ۴۵ هزار تومان به عنوان هزینه ارسال مرجوعی به مشتری پرداخت خواهد شد. هزینه ارسال مجدد در صورت نیاز به تعویض کالا نیز به عهده شیک خونه خواهد بود.
  • در صورت انصراف از خرید، یا تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان شیک خونه، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا به عهده مشتری خواهد بود.
  • برای بازگرداندن محصول حتما از پست پیشتاز استفاده کنید. بدیهی است روش های دیگر ارسال از قبیل تیپاکس، چاپار… مورد قبول نمی باشد.

آدرس جهت ارسال مرجوعی

استان گلستان، گنبد کاووس، شهرک فرهنگیان، فاز ۳، کوچه کوثر میانی، پلاک ۶۱

شماره تماس: ۰۹۱۱۴۰۶۰۳۳۴، ۰۱۷۳۳۵۸۸۷۴۱  کد پستی: ۴۹۷۹۱۷۷۸۸۸

روند رسیدگی پس از دریافت محصول توسط شیک خونه

  • بعد از دریافت کالا توسط انبارداری شیک خونه، کیفیت و سلامت محصول ارسالی توسط کارشناسان خدمات پس از فروش مورد بررسی و کنترل قرار می گیرد. در صورت داشتن شرایط لازم پس از بررسی محصول، در اولین فرصت با مشتری تماس گرفته شده و جهت تعویض و یا بازگشت آن راهنمایی‌های لازم ارائه می شود.
  • در صورتی که مشتریان درخواست بازگشت وجه را داشته باشند، پس از بررسی کالا توسط کارشناسان خدمات پس از فروش شیک خونه، طی حداکثر ۴۸ ساعت مبلغ به حساب مشتری واریز خواهد شد.
  • تعویض کالا منوط و مشروط به موجود بودن کالا در انبار شیک خونه است. اگر در زمان رسیدگی و طی مراحل کنترل برای تعویض کالا، موجودی آن محصول به اتمام برسد، شیک خونه بنا به انتخاب مشتری کالای دیگری را ارسال می‌کند و یا وجه کالای مرجوعی را به حساب مشتری واریز می‌کند. بدیهی است که در صورت انتخاب کالای دیگر، تفاوت قیمت کالای جدید با کالای مرجوعی ( مبلغ درج شده در فاکتور ) محاسبه و قبل از ارسال تسویه می‌شود.